19 Haziran 2007 Salı

Aparkat Fanzinleri Hakkında

Öncelikle herkese merhaba. Bazılarınızın bildigi üzere Aparkat'ın ilk 2 sayısı aynı isimle benim tarafımdan hazırlandı(noiseworks'un yardımıyla). Ondan sonra finati ile 2 buyuk sayi hazirladık. Bunalrdan biri Kuzeyden Aparkat digeri ise Taygır Aparkat'tı. Taygır Aparkat sanırım içerik açısından gelebileceğimiz en son noktaydı. Açıkcası fanzini pek dağıtamadım. Fotokopi hem pahalı tutuyordu. Çoğunuda ücretsiz dağıttım zaten. Fanzinle birlikte birde J'men'fous un konser videosunu vermiştik.
Bursa'daki evde scanner olmadığından şimdilik fanzinleri koyamıyorum. Ama isterseniz Word dosyası halinde şimdilik koyabilirim. Yakında zaten İstanbula tamamen taşınıcam.

Aklıma gelmişken. Noizine için çok üzgünüm. Furkan ile iletişim kopukluğu ve benimde tembelliğim yüzümden siteyi tekrar yerine getiremedik. Herşeyden ziyade forum sayesinde konser ve diğer haberleri insanlara ulaştırabiliyorduk. Yakın zamanda hayata tekrar geçicek umarım.

Şimdilik bukadar görüşlerinizi bekliyorum.

1 yorum:

wefue dedi ki...

Interesting topic. I like this concept. I visited your blog for the first time and just been your fan. Keep posting as I am gonna come to read it everyday.
Translation service